fredag den 3. august 2018

seriøst

Ej men seriøst, jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Folk siger altid ''du får så mange tilbud, det er så nemt for dig. Du er så utrolig heldig, når det kommer til mænd'' og alt den slags lort. Men i virkeligheden kan jeg nå at date 8 fyrer på et år agtig, fordi det går så hurtigt galt. Hvordan er det seriøst muligt? Nogle mener, at jeg hurtigt bliver ''for'' seriøs.. Well, jeg går ud fra, at når man ser en fyr, at man ikke hore den med en masse osv. 

Men måske er det i virkeligheden det som skal til? Fordi hver gang jeg giver en fyr min respekt, så er det som om de trækker sig tilbage og bliver fraværende. Mine tanker; ''Skal jeg virkelig være en BITCH overfor dig, før du synes det er spændende? Det har jeg virkelig ikke noget imod.'' 

Det er mig, der bliver inviteret ud. Det er mig, der modtager alle de søde og romantiske beskeder osv. Så hvordan i alverden bliver jeg lige pludselig den ''for'' seriøse type? Jeg ved, at de prøver alt, hvad de kan på at score en, og når det lykkedes, så blev alting lidt mindre spændende. Jeg giver mig ikke nemt, og falder heller ikke nemt for folk, MEN når det så endelig sker, så bliver det kedeligt, fordi kampen om at få mig var jo lidt mere spændende..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar