fredag den 3. august 2018

ELSK DINE HATERS!

"Love your haters, they are your biggest fan."
Hey bloggen, 
Vi kender alle sammen til det. VI har alle sammen været udsat for det. HATERS... Ja, man kan sgu ikke undgå at få nogle haters igennem tiden. Men jeg ser sådan her på det; hvis alle kan lide dig og synes du er sød osv... Så er der noget galt. Du er for normal. Du skiller dig ikke ud. Du gør ikke noget specielt, som folk finder truende. Du forsvinder i mængden. Er der nogle, der gider det? Det er der sikkert. Er jeg en af dem? Nej. 
Lige siden folkeskolen har jeg altid haft haters. Mit navn blev skrevet på toiletterne ''Sarah er en kæmpe bitch" efterfulgt af mine veninders navne, hahahhahaha elsker det, folk har seriøst for meget fritid. På gymnasiet havde jeg fandeme også mange haters, og man kunne mærke deres øjne brænde i nakken på en, mens man gik på gangene, og derefter kunne man høre dem snakke om, hvorfor jeg troede jeg var noget. Når jeg hører sådan noget, så går jeg med et smil på læben, fordi jeg har aldrig snakket med de her mennesker, men der må være en grund til at de føler sig så truet. Nu hvor jeg går på vidergående uddannelse, så sker det helt samme. Går i klasse med nogle piger og drenge, der ikke kan klare at man skiller sig en smule ud. Så jeg får tit at vide, hvad der bliver sagt bag min ryg, og det er sgu ikke altid pæne ting ;) Men men men.... det ikke noget, der går mig på. De gør mig mere fame, og tager det som et kompliment, når folk føler sig truet af min eksistens. Yaaaaas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar