fredag den 3. august 2018

Min veninde

I dag har jeg lavet en get to know me post, så mine læsere ved lidt mere om mig som person, og ved mere om mine interesser. 
1. Jeg startede med at blogge ved en joke faktisk. Min veninde og jeg havde læst, at man kunne tjene penge på den slags, og så sagde jeg for sjovt ''opretter sgu da en blog''. Det viste sig, at jeg rent faktisk syntes det er fedt at blogge, og nu elsker jeg det. 
2. Jeg elsker musik og dans... Ligeså snart jeg høre en sang jeg kan lide, så begynder jeg at danse... har tit danset i kantinen på skolen, på gaden, på arbejde osv. Det bliver helt ustyrligt jo! Jeg har også gået til dans før i tiden.
3. Er der noget jeg ikke kan klare, så er det, hvis jeg skal gentage mig selv mere end to gange. Åhhhh, hvor jeg hader at gentage mig selv. Det tricker et eller andet i min hjerne, og kan blive virkelig sur, hvis jeg får et ''hvad'' mere end to gange. 
4. Jeg går meget op i mit arbejde. Jeg er typen, man ikke kan genkende, når man møder mig i virkeligheden og på arbejde, fordi der er så langt fra de to personligheder. Jeg arbejder på Radisson Blu Royal Hotel, og snakker også engelsk til hverdag på arbejdet, som jeg jo heller ikke gør ud over arbejde. 
5. Jeg er opvokset med en tvillingebror, så selvom jeg ser meget piget ud, så er jeg det ikke helt. Jeg nyder faktisk at bruge min tid med mænd (venner/flirt), fordi mænd er så anderledes sammenlignet med kvinder. 
6. Mit temperament er enormt, og da jeg var i mine teenageår, var jeg så ustyrlig, at jeg blev nødt til at gå til jiu-jitsu, så jeg kunne komme ud med det hele der. Jeg gik til det i 6 år, så jeg kan godt sparke dig i hovedet, røv osv... watch it. 
7. Jeg griner meget, når jeg bliver genert. Så griner jeg af alt personen siger, selvom det faktisk slet ikke er sjovt. Men hvis jeg synes personen ser sød ud, så kan jeg ikke styre det. Det var en fyr, der decideret sagde til mig en gang ''Du griner altså rigtig meget'' ... hhhhhh 
8. Jeg er fan af parfumer. Jeg har så mange parfumer, og nogle af dem, har jeg ikke engang brugt endnu. Men jeg elsker min samling. Folk bruger penge på alkohol, jeg bruger penge på parfumer. 
9. Jeg kan ikke lide, når folk snakker om penge og rigdom. Kan ikke klare overfladiske mennesker. 
10. Jeg er ikke særlig høj, 160.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar