fredag den 3. august 2018

INSTAGRAM GUIDE

I dag handler det om Instagram. Instagram er det sociale medie jeg faktisk bruger mest, og elsker at man kan være kreativ derinde som det passer en. Vi kender det alle sammen, nogle gange tager man et billede, og tænker ''det kan jeg poste på instagram, men ikke Facebook''. Netop fordi på instagram synes jeg, at der er mere frihed til at dele billeder, som man har lyst. Min instagram account handler kun om mig, og kun billeder af mig. Se min profil: sarahharis.dk . Mange spørge mig, hvordan jeg har fået så mange følgere på så kort tid. Før havde jeg ikke som sådan en idé om, hvordan min insta skulle være. Men fandt hurtigt ud af mit eget image, og derfor er det gået ok stærkt på så kort tid. Så nu vil jeg dele lidt guldkorn ud, til dem som ønsker flere følgere 😘. 
1. Vær aktiv!!! 
Jeg kender det selv, jeg fjerner tit folk, som aldrig poster noget. Der er ikke nogen pointe i at følge dem, når de alligevel aldrig poster noget. Plus, når man er aktiv, så dukker din profil op forskellige steder alle de gange du poster et billede. 
2. Like andres ting og kommentér! 
Ligesom du selv vil have likes og kommentarer på dine pics, så vil alle andre også. Når du gør dette, skaber du flere loyale følgere, som ofte kommer til at like dine ting samt kommentere. Når de gør det, så kommer det videre ud til de personer, som følger dem. 
3. HASHTAGS
Mange er for dovne til at lave hashtags, eller synes måske det ser kikset ud. Men med mine hashtags fx, så får jeg omkring 10-20 nye følgere, hver gang jeg poster et nyt billede. 
4. Be different! 
Jeg har fx lagt mærke til, at mange bloggere har meget den samme stil på insta. Føler lidt at mange kopier hinanden, men det gør dig ikke spændende - så er du ligesom alle de andre. Prøv at skille dig ud, og finde dit eget image.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar