fredag den 3. august 2018

Bøf & Blowjob

Som noge af jer allerede har bemærket, så er jeg hovedperson i Bøf & Blowjob sketchen på TV2 Zulu. I kan se reklamen: HER eller på deres Facebook side HER
But how did this happen? Well... Jeg er venner med en fyr på facebook, som arbejder for TV2, og han havde så læst med på min blog. Han syntes jeg passede godt ind til deres idé, så jeg blev kontaktet. Jeg var i skole, da jeg fik mailen, men var flad af grin - og tænkte HELT SIKKERT. 😂 Jeg mødtes med resten af holdet for at filme fredag, og vi havde det så sjovt. Jeg ved udemærket godt, at jeg ikke har et skuespiller gen, men det var nu meget sjovt at prøve af. ;) 

Hvad tænker jeg om Bøf & Blowjob dag?
Jeg tænker, at det er en latterlig dag, og den skal da bare slet ikke fejres. Så siger mændene sikkert ''jamen kvinderne bliver forkælet på valentinesday''. Nej, det er ikke kun kvinderne. Denne dag handler om at fejre kærligheden, og ikke kvinderne. Bøf & Blowjob er kun til mændene, og synes den er lidt nedladende overfor kvinder. Så ja, som jeg så flot giver udtryk for i videoen - kommer du og siger Bøf & Blowjob, så skal jeg nok klaske dig i hovedet med panden, og spise bøffen selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar