fredag den 3. august 2018

JEG BLIVER GENERT NÅR.....

Hey bloggen,
Kender I det, hvor man nogle gange bare har lyst til at gemme sig langt væk, fordi man bliver så genert? 😳 Det kender jeg alt for godt til. Har oftest stået i situationer, hvor jeg bare kan mærke varmen stiger mig til hovedet, mens mine røde kinder afslører mit sande jeg. Folk, der ikke kender mig, ville aldrig sætte mig i den ''generte-type'' kategori. Men mine venner ved udemærket godt, hvordan jeg er, og hvor blød jeg kan være. 
Jeg bliver oftest shy, når jeg får komplimenter. Hvis jeg får en besked fra en fyr, der komplimenter mig, så sker der ikke rigtig noget. Men så snart man siger det til mit ansigt, så kan jeg mærke the temperature is rising, og jeg begynder faktisk bare at grine. Jeg har tit fået at vide, at jeg ser arrogant ud eller ser meget kold ud, når man ser mig første gang. Og det er måske fordi jeg nogle gange har et kæmpe stoneface, hvilket jeg aldrig ligger mærke til at jeg har, udover på mine billeder. Men jeg er på ingen måde de to ting, og det finder man ret hurtigt ud af, når man lære mig at kende. 
Ikke nok med alt det her... Jeg bliver også rigtig genert, hvis jeg godt kan lide en fyr, og jeg ser ham lige pludselig foran mig. Så får jeg det nemmere ved at ignorere personen. Og får tit den der ''hvorfor sagde du ikke hej?'' ØHHH fordi jeg ikke har nogle balls. Men siger bare ''Jeg så dig ikke, havde ikke mine briller på'' ej hahaha. Men fyrer som regel op for en dårlig undskyldning. I virkeligheden var det fordi, jeg lige blev ultra genert i øjeblikket, og ikke kunne åbne munden. Yes, that's me.. Shit 😂👀

Ingen kommentarer:

Send en kommentar